3 dolog kell, hogy látogatóid megkedveljenek

(Az előbbi oldalon ezekről tettem említést)

1.

kell Egy ütős
DESIGN

Ha nem vagy 12=1 tucat (=sablonos), akkor vevőid, partnereid is látni fogják, nem vagy helyettesíthető. Felfigyelnek Rád, és elolvasnak 1-2 gondolatot Tőled.

2.

KELL A KRISTÁLYTISZTÁN MEGÍRT TARTALOM

Content, azaz TARTALOM
Könnyítsd meg látogatóidnak a döntést. Válaszolj meg minden kérdésüket, még mielőtt felmerülne bennük.

3.

ÉPÍTS EGY SZERETHETŐ MÁRKÁT

Trademark, vagyis MÁRKA
Ha márkádhoz illeszkedik a weboldalad, Te is büszke leszel minden megjelenésedre. Segítségével építheted céged értékét .

1. lépés a sikerhez

KELL EGY design, ami elvarázsol

Egy merész design SEGÍTeni fog

Hogy kItŰNj A TÖMEGBŐL

Ahhoz, hogy látogatóid figyelmét megragadd, a hétköznapi megoldásokat el kell felejtened. Fontos, hogy megértsd: Az új látogatók legfeljebb 4 másodpercig maradnak egy oldalon, ha ez idő alatt nem látnak semmi érdekeset, már tovább is állt! Szerencsére agyunk szinte fénysebességgel képes feldolgozni a vizuális hatásokat.

Egy jó design behozhatatlan előnyökhöz juttathat téged

Az emberek az első benyomás alapján döntenek. El kell érned 4 másodperc alatt a „Hűha, de jó” hatást! Fontos! Ha Te győztes akarsz lenni, nem engedheted meg magadnak, hogy középszerű, sablonos legyél. Kutatások is bebizonyították, hogy EGYETLEN negatív tapasztalat „semlegesítéséhez” minimum 10X több pozitív hatás kell! Ha az online jelenléted sablonos, az hiba. Rengetegen elvétik ezt a hibát, ami nekik rossz, viszont NEKED ez hatalmas lehetőség! Persze ez még közel sem lesz elég ahhoz, hogy tuti Nálad költsék el a Világ összes pénzét, de elengedhetetlen hogy szóhoz engedjenek jutni, hogy figyeljen Rád.

4 másodpercig figyelnek rád

először a színek, képek beszélnek
a szavak helyett

lehetőséget kapsz bemutatkozni

Ezért kell egy jó design!

EGY KÉP (VAGYIS KETTŐ) TÖBBET MOND 1.000 SZÓNÁL.

Elég csak egy pillantást vetni a fenti két képre. Szerintem nem kell túlragozni miért annyira fontos a tálalás.
Ugyanez igaz weblapodra is. Nem számít mennyire remek a terméked, ha nem tudod étvágygerjesztően tálalni. 🙂

2. lépés a sikerhez

kell egy szuper tartalom,
hogy ne legyenek Válasz nélküli kérdések

Mert ahol kérdések vannak,
ott nincs döntés

a megoldás röviden:

Válaszolj meg minden kérdést, még azelőtt hogy azok felmerülnének a leendő vevődnél. Ha így teszel, a látogatód érezni fogja, hogy foglalkozol velük. A modern kor embere lusta. Ha túl sok kérdése van, nem fog telefont, billentyűzetet ragadni, hogy leírja Neked! Keresni fog egy másik oldalt, ahol választ kap mindenre.

A MARKETING több, mint üres "BLA BLA"

Akkor jó az értékesítési szöveged, ha nem -kizárólag- a termékedet isteníted. Ahhoz, hogy vásároljunk, kell hogy hiányérzetet érezzünk életünk egy fontosnak vélt területén. El kell érned, hogy a látogató felismerje mi az amire vágyik, mivel tudná teljesebbé tenni életét. Erősítsd fel benne ezt a vágyat, és kínáld fel számára a termékedet, szolgáltatásodat, ami természetesen a legjobb megoldás, hogy vágyát kielégíthesse!

1.

Keresd meg mire vágyik

2.

Erősítsd fel a vágyát

3.

segíts neki elérni

Ha egy tollat el tudsz adni, bármit el tudsz adni!

De ehhez Tudnod kell valójában mit árulsz, és kinek

A sikered egyik feltétele a pozicionálás. Helyesen kell pozicionálnod magadat, a márkádat és a termékedet is. Ha a designod mellett, weboldalad szöveges része is gondosan megtervezett, potenciális vevőidre célzott tartalommal bír, racionális ellenérveimet könnyebben le tudom gyűrni emocionális érveimmel.

Segítek kicsit…

Ha csak úgy árulnád ezt a tollat, mint egy szokványos tollat, nehéz helyzetben lennél. Mert lehet épp most nincs szükségem tollra, van már rengeteg, vagy mert azt sem tudnám miért épp ezt vegyem egy „szép zöld” helyett?!

Viszont, ha azt mondod: „Ez nem csak egy toll! Ez a toll egy Astronaut toll. Pont ilyennel írnak fent a Nemzetközi Űrállomáson.” Anélkül, hogy kimondanád, a vevőd érzi hogy nem csak egy tollat kap, hanem különlegesnek érezheti magam anélkül, hogy kirívóan a Világba kürtölné. Vagy ha azt mondod, hogy ennek a tollnak a megvételével az XY alapítványt támogatom, még akkor is meg fogom venni ezt a tollat, ha 10 másik hever már a táskámban, csak azért hogy magamnak azt mondhassam, „igen, jót cselekedtem”.

Ugyanez igaz a Te termékedre / szolgáltatásodra is. Még egyszer: a helyes pozicionálás a kulcs.

3. lépés a sikerhez

kell egy szerethető márka

Nemcsak a külcsín, hanem a belbecs is számít

MEGÉRTÉS = BIZALOM

Oké! Már elértük, hogy a látogatód figyeljen Rád. Meséld el a sztoridat, engedd hogy megismerjen. Legyen valódi, és szerethető, amivel megmagyarázhatja a reális énjének, miért a Te termékedre vágyjon!

Így érheted el, hogy visszatérő ügyfeleid legyenek

Ne az jelentse számodra a sikert, ha 1x eladsz egy termékedet, szolgáltatásodat. Építs márkát, amire emlékezni tud, hogy amikor ismét vásárol, Te juss az eszébe egy dologról, és az első vásárlás kellemes élményét ismét át akarja majd élni! Minél több visszatérő ügyfeled van, vállalkozásod fejlődését annál jobban tudod tervezni. 

A márka elengedhetetlen hogy a legjobb ügyfelekkel dolgozhass!

Ha egy cég megbízható és erős, könnyebb lesz mellettük szavazni amikor dönteni kell egy üzletről! Ezt az érzetet erősíti egy jó márka

Adott egy cég, két eltérő bemutatkozása.

Jó verzió

„A Stratton Oakmont… …egy olyan cég, amiben a kliens megbízhat, ami hiteles az ügyfelek szemében. Hiszen a cég gyökerei átszövik a Wall Street aszfaltját. Az alapítói még a Mayflower-rel jöttek, hogy a Stratton Oakmont nevet belevéssék egy kib***ott márványtáblába.” Részlet a A Wall Street farakasa c. filmből.

Rossz verzió

„A Stratton Oakmont, alapítva 1989-ben. Újak vagyunk, de szakképzett brókereink legalább 4,5-ös átlaggal végeztek az egyetemen. És fiatalságuk lendülete munkájukon is érződik..”?!

Mivel az 1. verzió a filmből szó szerint lett idézve, ezért a stílusa eléggé megosztó, de remélem egyet érthetünk abban, hogy ha egy márka erősséget, stabil működést, megbízhatóságot tükröz, könnyebb elköteleződni mellette.

ennyi a "titok"

Ezt többféleképpen is elérheted

1. opció

Tervezd meg a fentiek alapján, mit honnan fogsz beszerezni, melyik készséget hol fogod megtanulni. (szövegírás, design, marketing) Válogasd ki a nálad is használható programokat.

2. opció

Lesd el tőlem! Összeállítottam egy olyan rendszert, melyben minden egyes lépést bemutatok, ami alapján dolgozom. Nincs félrebeszélés. Láthatod, melyik eszközt miért használom, és Neked ez miért lesz jó!

3. opció

Üdv.,

Kiss Ferenc vagyok,

szabadúszó webdesigner

Ha akár egy szalvétára le tudod rajzolni a terveidet, és el tudod mondani a céljaidat, én elérem hogy látogatóid szeressenek. Ebben egyrészt segítségemre van a 10+ évnyi gyakorlat, és egy elég hatékonyan alkalmazható értékesítési stratégia. Célom, hogy a leendő ügyfeleidnél online megjelenésed minden fontos téren
10-ből 10 pontot kapjon.

Miért pont engem válassz?

Munkám során az alábbiakra törekszem

GYORS ÉS PRECÍZ MUNKA

Közös munkánk elején elkészítjük a heti szintű előrehaladási tervünket. Így akár 2 hónap alatt kulcsra kész lehet új, egyedi weblapod.

SZAKÉRTELEM ÉS RUTIN

Ha látod, hogy megértettem az ötletedet, célodat, vállalkozásodat, adj teret nekem a megvalósításhoz. A sikered közös érdekünk.

KREATIVITÁS

Akár egy szalvétára rajzolt vázlatból is profi weblapot építek Neked. Ebben nagy segítségemre szokott lenni, hogy a Photoshopot és társait már lassan 15 éve használom.

SZEMÉLYES KAPCSOLATTARTÁS

Már az első konzultáció is velem lesz. Ha kérdésed van, én válaszolok…
… és remélem a sikereidet is megosztod majd velem. : )

Online sikereidet nélkülem is elérheted.

Viszont ha úgy döntesz, hogy próbálkozások helyett velem, közösen szeretnéd elkészíteni / újratervezni a céged online arculatát, stratégiádat, számos dolgot nyersz az együttműködésünk során, de a legfontosabb:

VELEM IDŐT NYERSZ

Még ennyi idő van éjfélig

óra
perc
másodperc
Neeeem 🙂 Ennek semmi köze Hamupikőke sztorijához, de még csak nem is egy nyomulós, kamu “Akció”, hogy sürgesselek… Az ajánlatomat megtalálod ugyanitt holnap is, holnap után is.

Viszont ha itt az éjfél, és Te ma -is- jó döntéseket hoztál, egy újabb nappal közelebb kerültél az elérni kívánt célodhoz. Mert a jövőbeni sikereidet most alapozhatod meg. Jut eszembe, azt se feledd, hogy a konkurenciád lehet épp most lép szintet valamely téren ami miatt előnybe kerül.

Dönts jól, és foglald le időpontodat, hogy fél óra alatt kiderüljön miben tudok Neked segíteni!