3 dolog kell, hogy látogatóid megkedveljenek
(Az előbbi oldalon ezekről tettem említést)
1.
kell Egy ütős
DESIGN
Ha nem vagy 12=1 tucat (=sablonos), akkor vevőid, partnereid is látni fogják, nem vagy helyettesíthető. Felfigyelnek Rád, és elolvasnak 1-2 gondolatot Tőled.
2.
KELL A KRISTÁLYTISZTÁN MEGÍRT TARTALOM
Content, azaz TARTALOM
Könnyítsd meg látogatóidnak a döntést. Válaszolj meg minden kérdésüket, még mielőtt felmerülne bennük.
3.
ÉPÍTS EGY SZERETHETŐ MÁRKÁT
Trademark, vagyis MÁRKA
Ha márkádhoz illeszkedik a weboldalad, Te is büszke leszel minden megjelenésedre.
Segítségével építheted céged értékét .
1. lépés a sikerhez
KELL EGY design, ami elvarázsol
Egy merész design SEGÍTeni fog
Hogy kItŰNj A TÖMEGBŐL
Egy jó design behozhatatlan előnyökhöz juttathat téged
4 másodpercig figyelnek rád
először a színek, képek beszélnek
a szavak helyett
lehetőséget kapsz bemutatkozni
Ezért kell egy jó design!
EGY KÉP (VAGYIS KETTŐ) TÖBBET MOND 1.000 SZÓNÁL.
Elég csak egy pillantást vetni a fenti két képre. Szerintem nem kell túlragozni miért annyira fontos a tálalás.
Ugyanez igaz weblapodra is. Nem számít mennyire remek a terméked, ha nem tudod étvágygerjesztően tálalni. 🙂
2. lépés a sikerhez
kell egy szuper tartalom,
hogy ne legyenek Válasz nélküli kérdések
Mert ahol kérdések vannak,
ott nincs döntés
a megoldás röviden:
Válaszolj meg minden kérdést, még azelőtt hogy azok felmerülnének a leendő vevődnél. Ha így teszel, a látogatód érezni fogja, hogy foglalkozol velük. A modern kor embere lusta. Ha túl sok kérdése van, nem fog telefont, billentyűzetet ragadni, hogy leírja Neked! Keresni fog egy másik oldalt, ahol választ kap mindenre.
A MARKETING több, mint üres "BLA BLA"
Akkor jó az értékesítési szöveged, ha nem -kizárólag- a termékedet isteníted. Ahhoz, hogy vásároljunk, kell hogy hiányérzetet érezzünk életünk egy fontosnak vélt területén. El kell érned, hogy a látogató felismerje mi az amire vágyik, mivel tudná teljesebbé tenni életét. Erősítsd fel benne ezt a vágyat, és kínáld fel számára a termékedet, szolgáltatásodat, ami természetesen a legjobb megoldás, hogy vágyát kielégíthesse!
1.
Keresd meg mire vágyik
2.
Erősítsd fel a vágyát
3.
segíts neki elérni
Ha egy tollat el tudsz adni, bármit el tudsz adni!
De ehhez Tudnod kell valójában mit árulsz, és kinek
A sikered egyik feltétele a pozicionálás. Helyesen kell pozicionálnod magadat, a márkádat és a termékedet is. Ha a designod mellett, weboldalad szöveges része is gondosan megtervezett, potenciális vevőidre célzott tartalommal bír, racionális ellenérveimet könnyebben le tudom gyűrni emocionális érveimmel.
Segítek kicsit…
Ha csak úgy árulnád ezt a tollat, mint egy szokványos tollat, nehéz helyzetben lennél. Mert lehet épp most nincs szükségem tollra, van már rengeteg, vagy mert azt sem tudnám miért épp ezt vegyem egy „szép zöld” helyett?!
Viszont, ha azt mondod: „Ez nem csak egy toll! Ez a toll egy Astronaut toll. Pont ilyennel írnak fent a Nemzetközi Űrállomáson.” Anélkül, hogy kimondanád, a vevőd érzi hogy nem csak egy tollat kap, hanem különlegesnek érezheti magam anélkül, hogy kirívóan a Világba kürtölné. Vagy ha azt mondod, hogy ennek a tollnak a megvételével az XY alapítványt támogatom, még akkor is meg fogom venni ezt a tollat, ha 10 másik hever már a táskámban, csak azért hogy magamnak azt mondhassam, „igen, jót cselekedtem”.
Ugyanez igaz a Te termékedre / szolgáltatásodra is. Még egyszer: a helyes pozicionálás a kulcs.
3. lépés a sikerhez
kell egy szerethető márka
Nemcsak a külcsín, hanem a belbecs is számít
MEGÉRTÉS = BIZALOM
Oké! Már elértük, hogy a látogatód figyeljen Rád. Meséld el a sztoridat, engedd hogy megismerjen. Legyen valódi, és szerethető, amivel megmagyarázhatja a reális énjének, miért a Te termékedre vágyjon!
Így érheted el, hogy visszatérő ügyfeleid legyenek
Ne az jelentse számodra a sikert, ha 1x eladsz egy termékedet, szolgáltatásodat. Építs márkát, amire emlékezni tud, hogy amikor ismét vásárol, Te juss az eszébe egy dologról, és az első vásárlás kellemes élményét ismét át akarja majd élni! Minél több visszatérő ügyfeled van, vállalkozásod fejlődését annál jobban tudod tervezni.
A márka elengedhetetlen hogy a legjobb ügyfelekkel dolgozhass!
Ha egy cég megbízható és erős, könnyebb lesz mellettük szavazni amikor dönteni kell egy üzletről! Ezt az érzetet erősíti egy jó márka
Adott egy cég, két eltérő bemutatkozása.
Jó verzió
„A Stratton Oakmont… …egy olyan cég, amiben a kliens megbízhat, ami hiteles az ügyfelek szemében. Hiszen a cég gyökerei átszövik a Wall Street aszfaltját. Az alapítói még a Mayflower-rel jöttek, hogy a Stratton Oakmont nevet belevéssék egy kib***ott márványtáblába.” Részlet a A Wall Street farakasa c. filmből.
Rossz verzió
„A Stratton Oakmont, alapítva 1989-ben. Újak vagyunk, de szakképzett brókereink legalább 4,5-ös átlaggal végeztek az egyetemen. És fiatalságuk lendülete munkájukon is érződik..”?!
Mivel az 1. verzió a filmből szó szerint lett idézve, ezért a stílusa eléggé megosztó, de remélem egyet érthetünk abban, hogy ha egy márka erősséget, stabil működést, megbízhatóságot tükröz, könnyebb elköteleződni mellette.
ennyi a "titok"
Ezt többféleképpen is elérheted
1. opció
Tervezd meg a fentiek alapján, mit honnan fogsz beszerezni, melyik készséget hol fogod megtanulni. (szövegírás, design, marketing) Válogasd ki a nálad is használható programokat.
- Ez a leggazdaságosabb verzió.
- Pontosan olyan lesz, amilyennek látni szeretnéd
- Amíg Te ezzel foglalkozol, ki dolgozik a cégeden?
- Lehet, hogy 1 évig is el fog tartani, mire összeáll az egész.
- Néhány rosszul megválasztott program után, lehet drágább lesz ez az opció, mint a 2.
- Ha az elvesztegetett időt is figyelembe vesszük, valószínűleg ez drágább, mint a 3. opció!
- A sok új készség elsajátítása közben kapott kudarcok miatt, könnyen elszáll a motiváltság.
- Legrosszabb esetben feladod még a cél előtt.
2. opció
Lesd el tőlem! Összeállítottam egy olyan rendszert, melyben minden egyes lépést bemutatok, ami alapján dolgozom. Nincs félrebeszélés. Láthatod, melyik eszközt miért használom, és Neked ez miért lesz jó!
- Nem kell próbálgatnod, melyik program használható a gyakorlatban.
- Kellő felkészültséggel és koncentrált munkával akár 1 nap alatt elkészítheted weboldaladat. Így figyelmedet csak minimális ideig kell vállalkozásodnak nélkülöznie.
- A rossz döntések okozta kudarcok minimalizálhatóak, így megmarad a lendületed, a motivációd!
- A megszerzett tudást több ötleted megvalósítása során is fehlasználhatod.
- Az elején drágábbnak tűnik, mint az 1. opció.
- Annak ellenére, hogy minden szempontból a legjobb tudásom szerint magyarázok el mindent, vannak dolgok, amikhez idő kell. A webdesignban szerzett 10 évnyi tapasztalatot nem mindig tudja ellensúlyozni a kreativitás.
3. opció
- Amíg én az online megjelenéseden dolgozom, Te foglalkozhatsz céged ügyvitelével.
- Több mint 10 évnyi tapasztalatomnak is köszönhetően csak a szükséges mértékben foglak kérdésekkel bombázni.
- Ha cégednek minél hamarabb szeretnél profi online megjelenést, ez a legjobb megoldás.
- Azt is megmondom, ha rossz az elképzelésed.
- A végeredmény valószínűleg jobb lesz, mint gondoltad. 🙂
- Ez tűnhet a legdrágább opciónak a legelején, ha csak a projekt díját nézzük. Viszont ez eléggé relatív dolog. A megvalósítás díjára nem kiadásként, hanem befektetésként kell gondolnod. Ha csak abba belegondolsz, mennyi időt nyersz velem, és mennyi idegeskedéstől kíméled meg magadat, amíg mindazt összeraknád, amire Neked szükséged lehet, máris kevésbé tűnik soknak.
Üdv.,
Kiss Ferenc vagyok,
szabadúszó webdesigner
Ha akár egy szalvétára le tudod rajzolni a terveidet, és el tudod mondani a céljaidat, én elérem hogy látogatóid szeressenek. Ebben egyrészt segítségemre van a 10+ évnyi gyakorlat, és egy elég hatékonyan alkalmazható értékesítési stratégia. Célom, hogy a leendő ügyfeleidnél online megjelenésed minden fontos téren
10-ből 10 pontot kapjon.
Miért pont engem válassz?
Munkám során az alábbiakra törekszem
GYORS ÉS PRECÍZ MUNKA
Közös munkánk elején elkészítjük a heti szintű előrehaladási tervünket. Így akár 2 hónap alatt kulcsra kész lehet új, egyedi weblapod.
SZAKÉRTELEM ÉS RUTIN
Ha látod, hogy megértettem az ötletedet, célodat, vállalkozásodat, adj teret nekem a megvalósításhoz. A sikered közös érdekünk.
KREATIVITÁS
Akár egy szalvétára rajzolt vázlatból is profi weblapot építek Neked. Ebben nagy segítségemre szokott lenni, hogy a Photoshopot és társait már lassan 15 éve használom.
SZEMÉLYES KAPCSOLATTARTÁS
Már az első konzultáció is velem lesz. Ha kérdésed van, én válaszolok…
… és remélem a sikereidet is megosztod majd velem. : )
Online sikereidet nélkülem is elérheted.
Viszont ha úgy döntesz, hogy próbálkozások helyett velem, közösen szeretnéd elkészíteni / újratervezni a céged online arculatát, stratégiádat, számos dolgot nyersz az együttműködésünk során, de a legfontosabb:
VELEM IDŐT NYERSZ
Még ennyi idő van éjfélig
Viszont ha itt az éjfél, és Te ma -is- jó döntéseket hoztál, egy újabb nappal közelebb kerültél az elérni kívánt célodhoz. Mert a jövőbeni sikereidet most alapozhatod meg. Jut eszembe, azt se feledd, hogy a konkurenciád lehet épp most lép szintet valamely téren ami miatt előnybe kerül.