Professzionális - Egyedi weblapok

A vevőkért folytatott verseny már elkezdődött.
Ez 100%, mert akár 1 nap alatt össze lehet kattingatni egy sablonos weblapot.
Ha számodra nem a részvétel, hanem a győzelem a fontos, Te nem teheted ezt!
A bankszámlád és Vevőid is meg fogják hálálni, ha az online megjelenéseden is
érződik az általad képviselt maximalizmus. Ehhez egy sablonnál több fog kelleni!

Olvass tovább, ha a győztesek közt, a felső 20%-ban szeretnél lenni!

A vevőkért folytatott verseny már elkezdődött.
Ez 100%, mert akár 1 nap alatt össze lehet kattingatni egy sablonos weblapot.
Ha számodra nem a részvétel, hanem a győzelem a fontos, Te nem teheted ezt!
A bankszámlád és Vevőid is meg fogják hálálni, ha az online megjelenéseden is
érződik az általad képviselt maximalizmus. Ehhez egy sablonnál több fog kelleni!

Olvass tovább, ha a győztesek közt, a felső 20%-ban szeretnél lenni!

0%
sablonosság

100%
elégedettség

+++
profit

Professzionális - Egyedi weblapok

A vevőkért folytatott verseny már elkezdődött.
Ez 100%, mert akár 1 nap alatt össze lehet kattingatni egy sablonos weblapot.
Ha számodra nem a részvétel, hanem a győzelem a fontos, Te nem teheted ezt!
A bankszámlád és Vevőid is meg fogják hálálni, ha az online megjelenéseden is
érződik az általad képviselt maximalizmus. Ehhez egy sablonnál több fog kelleni!

Olvass tovább, ha a győztesek közt, a felső 20%-ban szeretnél lenni!

0%
sablonosság

100%
elégedettség

+++
profit

A Sikeres vállalkozás receptje megváltozott

A csapból is az folyik, hogy indíts vállalkozást, mert ez milyen hatalmas előnyt jelent majd Neked. Ez az állítás csak akkor igaz, ha van egy szuper terméked, szolgáltatásod, amivel konkurencia nélkül hódíthatsz a piacodon. Ja, hogy ilyen már szerinted sem létezik? A piac változik, de a Vevőid még mindig a legjobb megoldást keresik a problémájukra. Csak épp nem Tőled, az eladótól kérdeznek, hanem rögtön az interneten keresnek!
Vagyis NEM ELÉG, HA TE TUDOD, nekik is rá kell jönniük arra, HOGY TE VAGY AKIT KERESNEK!
    Ha nem fogadod el, hogy az online jelenlét nélkülözhetetlen egy hosszútávra tervezett üzlethez, behozhatatlan hátrányba kerülsz!
    Ha Te már megértetted ezt, és
a weboldaladra, marketingedre szánt időt, energiát, pénzt nem szükséges rossznak, hanem befektetésnek tekinted… Szolgáltatásom Neked lesz kihagyhatatlan!

Még mielőtt leírnám a visszautasíthatatlan ajánlatomat, röviden bemutatnám Neked azt a világot, ahova szerintem minden vállalkozónak célja kell hogy legyen bekerülni!

Miért jó a felső 20%-ba tartozni!?

1

Mert ez a jó hosszútávú terv

Az értékesítők felső 20%-a úgy képes a piacukon jelentős eredmények elérni, hogy nem szállnak be az árversenybe. A recept egyszerű. Mégis kevesen követik:
Egyszerűen a legjobbak akarnak lenni.
Átlagos minőségű ajánlatból 12 – 1 tucat. Gondolj bele, milyen jó lehet itt, átlagosként a 13-nak lenni? 10 Ft-okon múlna, hogy eladsz-e valamit. Nem egy tuti hosszútávú terv.

2

Pl.

>>

<<<

Mert élvezni fogod

Melós, az biztos. Megéri? Nyilvánvalóan. Mit nyersz vele? Gondolj bele, milyen nagyszerű érzés úgy felébredni, hogy: „Végre, hétfő van. Folytathatom utamat a siker felé.” Nem, ez nem sci-fi. : ) Ha tudod, hogy mi a célod, és minden nap ennek megfelelő döntéseket hozol, úgy fogod tudni meghatározni az áraidat, hogy vevőid még az átlagosnál magasabb árat is boldogan fizetik ki Nálad,
mert Te vagy a legjobb megoldás egy problémájukra.

3

mert extra profit

… és még EGY APRÓSÁG: Szinte iparágtól függetlenül ki lehet jelenteni, hogy a TOP20-as eladók szolgálják ki a piacuk 80%-át. Sokszor úgy adják el terméküket / szolgáltatásukat, hogy akár ugyanezt mástól olcsóbban is megkaphatná a vevő.

400.000 Ft   VAGY   25.000 Ft
Van még kérdés?

Számszerűsítve

Egy egyszerű példával könnyebb lehet felfogni az arányokat! Ha a piacodon naponta 1.000.000 Ft-ot költenek a vevők, és 10 eladó van összesen:

400.000 Ft   VAGY   25.000 Ft
Van még kérdés?

A konkrétabb számok könnyebben meggyőznek? Nagyszerű...

A leggyakoribb kifogás, amiért valakinek „nincs szüksége” weblapra, hogy az ő profilja ehhez nem jó… OK, lássuk csak!
Mi jut eszedbe a Tescoról és az Auchanról? Ugye hogy tipikusan nem az a webshop jellegű üzletág?
És mit szólsz ahhoz, hogy ebben az ágazatban 2018-ban 21%-os online forgalomnövekedés volt?!

A napi fogyasztási cikkek piacán
+ 0 %

Az online értékesítés árbevételének növekedése

2018-ban 17%-kal nőtt éves szinten a magyarországi online értékesítések teljes árbevétele. S ezzel elérte
a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom 4,5%-át!
(Ez 425 milliárd forint)
Az online értékesítés teljes éves árbevétele
0 Ft

Az adatok forrása, a  GKI Digital és az Árukereső ezzel kapcsolatos, egyik leginkább átfogó, 3200 magyar e-kereskedő bevonásával végzett kutatása alapján. 2019-es hiteles adatot sajnos még nem publikáltak.

Szerintem EGYÉRTELMŰ! Ebből az évről évre növekvő tortából kis szelet is egy sokkal meredekebb növekedési pályára képes állítani

Szívesen dolgozom Veled, Ha el tudod fogadni, hogy...

!

Azért készítek EGYEDI WEBLAPOKAT, mert tudom és napi szinten látom is mennyi lehetőségtől, mennyi vevőtől esik el egy-egy nagyszerű szolgáltatásokat nyújtó vállalkozás, mert nincs megfelelően átgondolt marketing stratégiája, weblapja. Akkor tudunk eredményesen együtt dolgozni, ha Te is igényes vagy a munkádra!

!

Van egy bevált rendszerem (erről lentebb írok még). Ez kellően rugalmas, biztosítja a megfelelő alapokat a fejlődéshez. Ez kell ahhoz, hogy honlapod minden karaktere azért legyen, hogy több potenciális vásároló érkezzen oldaladra, akik majd Téged tartanak a számukra megfelelőnek! Szerintem ez megfelelő ajánlat cserébe azért, hogy holnapod nem egy nap alatt fog elkészülni.

Igen, jól olvastad, nem 1 nap alatt fog elkészülni a weblapod.

Számomra a gyorsaság mást jelent!

Amikor egy honlapot készítek a maximális hatékonyságra törekszem. Kapkodás helyett, a tervezett előrehaladás ami leginkább segíteni tudja egy projekt sikerét! Akár 1 nap alatt is össze tudnék dobálni egy weblapot. Kérdés, hogy a sietség miatt szinte garantálható felületes munkának köszönhetően tudnám-e biztosítani a 100% elégedettséget a részedről, és az főleg az oldalad látogatói felől?!

És amikor gyorsnak kell lenni, mert...

…van egy Új játékszabály: Már nem a nagyobb hal eszi meg a kisebbet, hanem a gyorsabb a lassabbat.
Azt tudtad, hogy az átlagos felhasználók, amikor egy problémára keresik a megoldást, rendkívül kevés időt töltenek el 1-1 weboldalon? 

Hogy értsd, ez első körben mindössze
~4 másodperc!

!?

0 másodperc

Ennyi idő alatt kell az oldaladra először tévedő, keresgélő látogató figyelmét úgy megragadnod, hogy rászánja az időt, és megengedje Neked, hogy az oldaladon keresztül megismerhesse szolgáltatásodat. HA ez nincs meg, elvesztettél egy érdeklődőt, POTENCIÁLIS VEVŐT!

Igen, jól olvastad, nem 1 nap alatt fog elkészülni a weblapod.

Számomra a gyorsaság mást jelent!

Amikor egy honlapot készítek a maximális hatékonyságra törekszem. Kapkodás helyett, a tervezett előrehaladás ami leginkább segíteni tudja egy projekt sikerét! Akár 1 nap alatt is össze tudnék dobálni egy weblapot. Kérdés, hogy a sietség miatt szinte garantálható felületes munkának köszönhetően tudnám-e biztosítani a 100% elégedettséget a részedről, és az főleg az oldalad látogatói felől?!

És amikor gyorsnak kell lenni, mert...

…van egy Új játékszabály: Már nem a nagyobb hal eszi meg a kisebbet, hanem a gyorsabb a lassabbat.
Azt tudtad, hogy az átlagos felhasználók, amikor egy problémára keresik a megoldást, rendkívül kevés időt töltenek el 1-1 weboldalon? 

Hogy értsd, ez első körben mindössze
~4 másodperc!

!?

0 másodperc

Ennyi idő alatt kell az oldaladra először tévedő, keresgélő látogató figyelmét úgy megragadnod, hogy rászánja az időt, és megengedje Neked, hogy az oldaladon keresztül megismerhesse szolgáltatásodat. HA ez nincs meg, elvesztettél egy érdeklődőt, POTENCIÁLIS VEVŐT!

Én abban leszek a segítségedre, hogy...

… olyan ajánlatot tudj az érdeklődőidnek mutatni, amit csak akkor fognak tudni visszautasítani, ha a Te szolgáltatásod, terméked nem oldaná meg a problémájukat. Viszont, ha tényleg az kell nekik, amit nálad megkapnak, úgy fognak TÉGED VÁLASZTANI, hogy lehet a konkurenciád olcsóbb nálad, sőt egyenesen akár az is lehet, hogy TE VAGY A LEGDRÁGÁBB mégis inkább a TE SZÁMLÁDRA utalnak.
Mert nem csak Te fogod tudni, hogy milyen szuper a terméked / szolgáltatásod, hanem az olvasók számára is nyilvánvaló lesz!

Ehhez nem kell túl sok összetevő, és még csak varázslat sem feltétlenül szükséges, de az alábbi területek nélkülözhetetlenek! Nézzük kicsit részletesebben a siker általam ismert receptjét!

A Siker receptjét Neked is össze tudjuk rakni!

1. hozzávaló: TE (a terméked)

Ez nyilvánvaló, de így korrekt ha leírom. 🙂

Ami a vásárlóid számára az egyik (ha nem a legjobb) megoldást jelenti problémájuk megoldásában.
Ha van már vállalkozásod, de fejlesztésre szorul az ajánlatod, felesleges tovább olvasnod. Minden energiáddal a terméked tökéletesítésre koncentrálj.

2. hozzávaló: A megfelelő alapok

Lehetetlen minden vállalkozás számára megfelelő, univerzálisan használható „online csomagot” összeállítani.
Ezért az ingyenes konzultáció remek alkalom arra is, hogy felmérjük igényeidet, s céljaidnak leginkább megfelelő rendszert kezdjünk el kialakítani.
Ahogy egy 300 lóerős versenyautóval sem indulunk szántani, úgy egy 300 lóerős traktor is minimum érdekes látvány tud lenni egy versenypályán.

3. hozzávaló: Tartalom

Egyre inkább elfogadott tény, hogy egy weblap értéke, és nyereségtermelő képessége legnagyobb mértékben az oldalon megtalálható információtól, vagyis a tartalom hasznosságától függ.
Könnyen belátható, hogy egy weblap megalkotásakor kiemelt szerepet kell hogy kapjon a termékhez/szolgáltatáshoz méltó értékesítési szöveg elkészítése.

4. hozzávaló: Design

Tartalom hasznossága mellett figyelmet kell szentelni a megfelelő tálalásra is. A világ legjobb értékesítési szövegével sem dönthetnél eladási csúcsokat, ha a látogatók 1 másodpercen belül, ahogy jöttek úgy mentek is az oldaladról. S bár szubjektív dolog a szépség, a webdesign alapelveit betartva elérhető, hogy a látogatókból érdeklődők, s majd vevők váljanak.

Tudom, ezeket már másnál is láthattad.
S ennek egy egyszerű oka van:
Másnál is ez a recept érte el a célját!

Ha azt teszed, ami a sikerhez kell, előbb utóbb elkerülhetetlenül utolér a SIKER

>> Ok >> Okozat >>

Üdv.,

Kiss Ferenc vagyok,

a KissMarketing alapítója.

Olyan ügyfelek számára készítek egyedi weblapokat, akik nem fogadják el, ha elképzelésüket felesleges limitek húzzák keresztbe. Ha akár egy szalvétára le tudod rajzolni a terveidet, én megvalósítom. Sőt a rajzolásban is segítek ; )
10 éves tapasztalattal már egyre ritkábban fordul elő, de még mindig élvezem ha egy kihívást jelentő projekt áll előttem.

Üdv.,

Kiss Ferenc vagyok,

a KissMarketing alapítója.

Olyan ügyfelek számára készítek egyedi weblapokat, akik nem fogadják el, ha elképzelésüket felesleges limitek húzzák keresztbe. Ha akár egy szalvétára le tudod rajzolni a terveidet, én megvalósítom. Sőt a rajzolásban is segítek ; )
10 éves tapasztalattal már egyre ritkábban fordul elő, de még mindig élvezem ha egy kihívást jelentő projekt áll előttem.

Ha már unod, hogy a honlapod miatt kell magyarázkodnod, miért olyan amilyen, vagy éppen miért nincs egyáltalán semmilyen!?
Kérd a segítségemet...

Ha már unod azt hallgatni, hogy X Y azért lett milliomos, mert szerencséje volt! Csak épp nem érted Téged miért került el a szerencse eddig?

súgok: Ha a szerencsére bízod magad, NEM fogsz fejlődni!
A siker csak tetteink eredménye. Ok és okozat.

Miért pont engem válassz?

Gyors és precíz munka

Közös munkánk elején elkészítjük a heti szintű előrehaladási tervet.
Így akár 2 hónap alatt kulcsra kész lehet új, egyedi weblapod.

Kreativitás

Akár egy szalvétára rajzolt vázlatból is profi
weblapot építek Neked.

Szakértelem és rutin

Ha látod, hogy megértettem az ötletedet, célodat, vállalkozásodat, adj teret nekem a megvalósításban. A sikered közös ügyünk.

Személyes kapcsolattartás

Már az első konzultáció is velem lesz.
Ha kérdésed van én válaszolok…
… és remélem a sikereidet is megosztod majd velem. 😉 

Tudom, a legnagyobb érték számodra is az idő. S ha együtt fogunk dolgozni, biztos lehetsz benne, hogy
a maximális hatékonyságra fogok törekedni, hogy minél hamarabb megrendeléseid gyarapodása is azt mutassa, hogy helyesen döntöttél.

Az általam készített weblap

Pénztermelésre
optimalizált

Biztonságos

Tartalmát akár Te is szerkesztheted

Pénztermelésre
optimalizált

Igazodik céged
arculatához

Biztonságos

Tartalmát akár Te is szerkesztheted

Gyors

Pénztermelésre
optimalizált

Biztonságos

Tartalmát akár Te is szerkesztheted

Pénztermelésre
optimalizált

Igazodik céged
arculatához

Biztonságos

Tartalmát akár Te is szerkesztheted

Gyors

Pénztermelésre
optimalizált

Tartalmát akár Te is szerkesztheted

Igazodik céged
arculatához

Biztonságos

Gyors

Munkám során igyekszem maximálisan teljesíteni, hogy Neked csak a termékeidre / szolgáltatásodra kelljen koncentrálnod. Hogy a vevőid a legjobbat kaphassák!

Ha eddig eljutottál, és szeretnél velem együtt, közösen dolgozni, egyeztessünk egy időpontot,
– hogy megismerjem az ötletedet,
– hogy kiderüljön, én miben tudnék céljaid elérésében segíteni,
– hogy Te lehess a következő sikersztori, akinek „szerencséje” volt…

Még ennyi idő van éjfélig.

óra
perc
másodperc

Neeeem 🙂 Ennek semmi köze Hamupikőke sztorijához, de még csak nem is egy nyomulós, kamu „Akció”, hogy sürgesselek… Az ajánlatomat megtalálod ugyanitt holnap is, holnap után is.

Ha itt az éjfél, és Te ma -is- jó döntéseket hoztál, egy újabb nappal közelebb kerültél az elérni kívánt célodhoz. Mert a jövőbeni sikereidet most alapozhatod meg. Ja, és azt se feledd, hogy a konkurenciád lehet épp most lép szintet valamely téren ami miatt előnybe kerül.

Örülök, ha eddig sikerült lekötnöm figyelmedet.

Remélem már lefoglaltad az időpontodat, hogy lehetőséget adj nekem.

Ha még nem döntöttél, dönts! Íme 3 opció. Mindegyik lehet jó is és rossz is.
Függően attól, mi a célod.

3. Úgy döntesz, hogy bezárod ezt az ablakot, és valami teljesen mással foglalkozol.

(Bár lehetne, de ez nem egy gomb, ami bezárja a böngésződ ablakát.)