Elégedett vagy céged online megjelenésével?
Testreszabott, profitot termelő "marketinggyárad" is a maxon pörög?
Örülök ha ezekre Igen a válaszod, de maradj, ha egy belső hang azt súgja, Lehetne jobb is!
Szeretnél egy olyan egyedi weboldalt, amivel végre ugyanazt a megbízhatóságot, profizmust érezheti a hozzád betérő online ügyfél is, mintha személyesen Veled találkozna?
Ha már unod, hogy a honlapod miatt kell magyarázkodnod, miért olyan amilyen, vagy éppen miért nincs egyáltalán semmilyen!?
Azt tudtad, hogy..
marketingmegoldások
A stopper nem akkor indul, amikor betöltődött az oldalad… hanem amikor a weblapod linkjére bökött / kattintott.
… az átlagos felhasználók, amikor egy problémára keresik a megoldást, rendkívül kevés időt töltenek el 1-1 weboldalon?
Hogy értsd, ez első körben mindössze
~4 másodperc!
Mi tudunk segíteni, hogy ez idő alatt látogatódból érdeklődő váljon, hogy Téged válasszon, és végül a profit a Te zsebedben lehessen.
A Te piacod résztvevői is egymásra licitálva próbálják legyőzni egymást?
Van egy jó ajánlatod? Légy lényegre törő. Látogatód minden kérdését válaszod meg ,
és nyertél!
Üdv.,
Kiss Ferenc vagyok, a KissMarketing alapítója.
Üdv.,
Kiss Ferenc vagyok,
a KissMarketing alapítója.
Olyan ügyfelek számára készítek egyedi weblapokat, akik nem fogadják el, ha elképzelésüket felesleges limitek húzzák keresztbe. Ha akár egy szalvétára le tudod rajzolni a terveidet, én megvalósítom. Sőt a rajzolásban is segítek ; )
10 éves tapasztalattal már egyre ritkábban fordul elő, de még mindig élvezem ha egy kihívást jelentő projekt áll előttem.
A vállalkozóknak most nehezebb,
mint bármikor korábban...
…hogy pontosabb legyek: ahogy minden éremnek, nyilván ezen állításnak is két oldala van.
Ha valaki nem fogadja el, hogy a digitális világ megkerülhetetlenül beépült mindennapjainkba…
… leküzdhetetlen hátrányba hozza magát.
Ha Te már felismerted, és elfogadtad az új kihívásokat, és az erre szánt időt, energiát, pénzt nem szükséges rossznak, hanem befektetésnek tekinted…
Én tudok segíteni, hogy olyan sikereket és profitot érj el, amire néhány évvel ezelőtt még csak tisztességtelen eszközökkel lett volna lehetőséged!
A számok embere vagy?
Remek! Én is jól kiismerem a számok világában magamat, de ez kell is a megalapozott döntésekhez!
Nézzünk néhány 2018-as adatot*:
A leggyakoribb kifogás, amiért valakinek „nincs szüksége” weblapra, hogy az ő profilja ehhez nem jó…
Mi jut eszedbe a Tescoról és az Auchanról? Ugye hogy tipikusan nem az a webshop jellegű üzletág?
És mit szólsz ahhoz, hogy ebben az ágazatban 2018-ban 21%-os online forgalomnövekedés volt?!
Mekkora volt az átlagos növekedés?
2018-ban 17%-kal nött éves szinten a magyaroszországi online értékesítések teljes árbevétele. S ezzel elérte a teljes hazai kiskereskedelmi forgalmi 4,5%-át! (Ez 425 milliárd forint)
* A GKI Digital és az Árukereső ezzel kapcsolatos, egyik leginkább átfogó, 3200 magyar e-kereskedő bevonásával végzett kutatása alapján.
Már nem a nagyobb hal eszi meg a kisebbet, hanem a gyorsabb a lassabbat.
Gyakran hallani, hogy XY azért lett milliomos / sikeres, mert szerencsés volt.
Ha eddig Téged elkerült a „szerencse”, íme az én receptem:
A Siker receptje:
1. hozzávaló:
Ez nyilvánvaló, de …
… kell hogy legyen egy/több terméked, szolgáltatásod.
Ami a vásárlóid számára az egyik (ha nem a legjobb) megoldást jelenti problémájuk megoldásában.
Ha van már vállalkozásod, de fejlesztésre szorul az ajánlatod, felesleges tovább olvasnod. Minden energiáddal a terméked tökéletesítésre koncentrálj.
2. hozzávaló:
A megfelelő online alapok.
Lehetetlen minden vállalkozás számára megfelelő, univerzálisan használható „online csomagot” összeállítani.
Ezért az ingyenes konzultáció remek alkalom arra is, hogy felmérjük igényeidet, s céljaidnak leginkább megfelelő rendszert kezdjünk el kialakítani.
Ahogy egy 300 lóerős versenyautóval sem indulunk szántani, úgy egy 300 lóerős traktor is minimum érdekes látvány tud lenni egy versenypályán.
3. hozzávaló:
Belső érték (=Tartalom)
Egyre inkább elfogadott tény, hogy egy weblap értéke, és nyereségtermelő képessége legnagyobb mértékben az oldalon megtalálható információtól, vagyis a tartalom hasznosságától függ.
Könnyen belátható, hogy egy weblap megalkotásakor kiemelt szerepet kell hogy kapjon a termékhez/szolgáltatáshoz méltó értékesítési szöveg elkészítése.
4. hozzávaló:
Külső érték (=Design)
Tartalom hasznossága mellett figyelmet kell szentelni a megfelelő tálalásra is. A világ legjobb értékesítési szövegével sem dönthetnél eladási csúcsokat, ha a látogatók 1 másodpercen belül, ahogy jöttek úgy mentek is az oldaladról. S bár szubjektív dolog a szépség, a webdesign alapelveit betartva elérhető, hogy a látogatókból érdeklődők, s majd vevők váljanak.
Ha vállalkozásodban a 4 terület mindegyike a céljaidhoz van igazítva, és folyamatos csiszolással, fejlesztéssel haladsz a kijelölt utadon, előbb-utóbb utolér a „szerencse” is.
Ha csak az első van meg, a másik 3 hozzávalót én tudom szállítani 🙂
Ha a szerencsére bízod magad, NEM fogsz fejlődni!
A siker csak tetteink eredménye. Ok és okozat.
Tudom, a legnagyobb érték számodra is az idő. S ha együtt fogunk dolgozni, biztos lehetsz benne, hogy
a maximális hatékonyságra fogok törekedni, hogy minél hamarabb megrendeléseid gyarapodása is azt mutassa, hogy helyesen döntöttél.
Tudom, a legnagyobb érték számodra is az idő. S ha együtt fogunk dolgozni, biztos lehetsz benne, hogy a maximális hatékonyságra fogok törekedni,
hogy minél hamarabb megrendeléseid gyarapodása is azt mutassa, hogy helyesen döntöttél.
Miért pont engem válassz?
Gyors és precíz munka
Közös munkánk elején elkészítjük a heti szintű előrehaladási tervet.
Így akár 2 hónap alatt kulcsra kész lehet új, egyedi weblapod.
Kreativitás
Akár egy szalvétára rajzolt vázlatból is profi
weblapot építek Neked.
Szakértelem és rutin
Ha látod, hogy megértettem az ötletedet, célodat, vállalkozásodat, adj teret nekem a megvalósításban. A sikered közös ügyünk.
Személyes kapcsolattartás
Már az első konzultáció is velem lesz.
Ha kérdésed van én válaszolok…
… és remélem a sikereidet is megosztod majd velem. 😉
Az általam készített weblap
Pénztermelésre
optimalizált
Biztonságos
Tartalmát akár Te is szerkesztheted
Pénztermelésre
optimalizált
Igazodik céged
arculatához
Biztonságos
Tartalmát akár Te is szerkesztheted
Gyors
Pénztermelésre
optimalizált
Biztonságos
Tartalmát akár Te is szerkesztheted
Pénztermelésre
optimalizált
Igazodik céged
arculatához
Biztonságos
Tartalmát akár Te is szerkesztheted
Gyors
Pénztermelésre
optimalizált
Tartalmát akár Te is szerkesztheted
Igazodik céged
arculatához
Biztonságos
Gyors
Munkám során igyekszem maximálisan teljesíteni, hogy Neked csak a termékeidre / szolgáltatásodra kelljen koncentrálnod. Hogy a vevőid a legjobbat kaphassák!
Ha eddig eljutottál, és szeretnél velem együtt, közösen dolgozni, egyeztessünk egy időpontot,
– hogy megismerjem az ötletedet,
– hogy kiderüljön, én miben tudnék céljaid elérésében segíteni,
– hogy Te lehess a következő sikersztori, akinek „szerencséje” volt…
Még ennyi idő van éjfélig.
Neeeem 🙂 Ennek semmi köze Hamupikőke sztorijához… Az ajánlatomat megtalálod ugyanitt, holnap is, holnap után is.
Ha itt az éjfél, és Te ma -is- jó döntéseket hoztál, egy újabb nappal közelebb kerültél az elérni kívánt célodhoz. Mert a jövőbeni sikereidet most alapozhatod meg. Ja, és azt se feledd, hogy a konkurenciád lehet épp most lép szintet valamely téren ami miatt előnybe kerül.
Örülök, ha eddig sikerült lekötnöm figyelmedet.
Remélem már lefoglaltad az időpontodat, hogy lehetőséget adj nekem.
Ha még nem döntöttél, dönts! Íme 3 opció. Mindegyik lehet jó is és rossz is.
Függően attól, mi a célod.
3. Úgy döntesz, hogy bezárod ezt az ablakot, és valami teljesen mással foglalkozol.